středa 12. dubna 2017

Škaredá středa

No to mi to dnes pěkně začalo. Vstala jsem s předsevzetím nemračit se, aby mi to náhodou nezůstalo po celý rok. Tomášek si šel ještě zchrupnout, tak jsem vyběhla na zahradu zasadit si nové kytičky, co mi včera dorazily. Hledám jim vhodné místo, rozmisťuju květináčky, u toho popíjím kávu a poslouchám cvrlikání ptáčků. Balzám na mou duši. A co to? Už zase? Začínám mít alergii na zvuk cirkuly a motorové pily. Soused zase řeže dřevo, je to u nás téměř každý den už od začátku jara. Předsevzetí, nepředsevzetí, mračím se a sním o domečku někde na samotě blízko lesa. To by byl klid. Paráda, už se zase v duchu usmívám, nezůstalo mi to:).

Maličký dostal novou houpačku, moc se mu na ní líbí. Sleduje z ní, co se děje na zahradě, nejčastěji kluky, jak hrají fotbal. 




Krásný den všem a nemračte se :).

2 komentáře:

  1. AHOJBETYNKO NA HOUPAČCE MU TO MOC SLUŠÍ A ROSTE JAKO Z VODY, MÁ PRIMA POMOCNÍKY, NO S TOU CIRKULÁRKOU MÁŠ PRAVDU NĚKDY JE TOHO MOC, HEZKÉ VELIKONOCE PŘEJI JANA T.

    OdpovědětVymazat