neděle 2. dubna 2017

Od nás

Krásné nedělní odpoledne všem. U nás je dnes opravdu nádherně, slunečno, teploměr právě ukazuje 23,5 °C a na rozdíl od včerejška, kdy pořádně fučelo, je téměř bezvětří.


A tak si užíváme venku, Tomášek si hrál v trávě na dece a teď znaven pochrupkává v kočárku na terase. Dnes jsme také letos poprvé poobědvali venku. Kluci si teď hrají za zahradou s kamarády a velmi jim přišly vhod Míša řezy, které jsem po delší době upekla, půlka plechu už je fuč. Kdyby někdo neznal, tady je receptík


A ještě malé ohlédnutí za březnovými květy v naší zahradě.

 A mně právě končí siesta, musím ještě dosadit pár jahod, co jesm včera nedodělala. Letos mi jich přes zimu dost vymrzlo nebo vyhnilo, nevím.

Děkuji za vaše návštěvy a milé kometáře.

3 komentáře:

  1. Bětko, máte krásnou zahrádku. I my jsme letos poprvé poobědvali na terase.
    Příjemné pondělí.

    OdpovědětVymazat
  2. BĚTUŠKO, ZDRAVÍM A OBDIVUJU JAK TO ZVLÁDÁŠ PŘI PĚTI CHLAPECH. MÁTE TO MOC HEZKÉ, UDĚLALA JSEM PODLE TVÉHO RECEPTU DORT STRACIELA A MUSÍM ŘÍCT ŽE MĚL ÚSPECH.HEZKÝ TÝDEN PŘEJU JANAT.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář. Jsem ráda, že dort chutnal.
      Jsme stále v jednom kole, já i manžel, ale nesmírně si našich rarášků a zvelebování domečku užíváme.
      Přeju pohodové dny

      Vymazat