sobota 17. ledna 2015

Raženky

Dnes jsem vyzkoušela recept z mého velmi oblíbeného blogu, a to raženky z Moničina blogu U nás na kopečku. 


Budete potřebovat:
240 ml vlažné vody

240 ml vlažného mléka

2 vejce

3/4 kostky droždí

3 lžičky soli

5 lžic olivového oleje

840g hladké mouky

Olivový olej mi právě došel, tak jsem ho nahradila slunečnicovým. Vše jsem dala do pekárny a po hodině a půl vytvarovala 15 bochánků o váze cca 100g a nechala je ještě 40 minut kynout na plechu. Mezi tím jsem si vyhřála troubu na 240 stupňů. Razidlem vyrazila vzor, bulky potřela vodou a posypala kmínem. Pak jsem je vložila do zapařené trouby a pekla cca 20 minut dozlatova. 


 Jsou opravdu velmi chutné a zase si je upečeme.





A tady moje krásné hyacinty :).  



 Dobrou chuť.

Žádné komentáře:

Okomentovat