neděle 11. ledna 2015

Nahlédnutí do obýváku



Tak jsme v sobotu konečně odzdobili stromeček, už byl úplně suchý a jelikož jsme po sedmi letech odklidili z obýváku ohrádku s hračkami, tak jsem přemýšlela, co místo ní. Nakonec jsem tam postavila fíkus a myslím, že se tam docela hodí :).

Dnes jsme byli obhlínout obchody s nábytkem a Ikeu, chystáme se totiž našemu nejstaršímu udělat už samostatný pokoj pro velkého školáka. Letí to, už je to druhák :). Tak jsem sbírala inspiraci, i když už svou představu mám. Máme doma fotbalistu, tak se chystáme na něco ve fotbalovém duchu. Maminka to namyslí a a tatínek zrealizuje :). Až bude hotovo přidám fotky.

No a samozřejmě jsem i pokoupila pár drobností, velkou radost mi udělal vyšívaný ubrus.




  
Přeji příjemný vstup do nového týdne.

2 komentáře:

  1. Moc útulné to v obýváku máte. Ten krb je úžasný! Hezký den Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuju. Krbu si opravdu užívám, koukám do něj místo televize a to teplíčko :).

      Vymazat