středa 4. července 2018

Sklízím česnek ...

Letos se nám zadařilo a urodily se krásné palice. Já se je poprvé snažila svázat do copů, nejprve jen tak metodou pokus a omyl, asi po hodině, kdy se mi to pořád rozpadalo jsme to vzdala a našla si návod na youtubu a hurá celkem se povedly :). Už  chybí jen najít jim místo k zavěšení, aby mohl česnek pořádně proschnout.



 

 

Děkuji za vaše návštěvy a přeju krásné léto!

12 komentářů:

  1. Jejda ten je pěkný....já letos nejsem spokojená...asi jsem neměla kvalitní sadbu.
    Copy se povedly....hezké léto Marťula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně snad letos poprvé tak krásně vyšel, tak uvidím co příští rok. Krásné léto!!!

      Vymazat
  2. No nádhera! Cesnak krásny, zaujímavé, u nás sa robí zber až o mesiac, ale možno teplé mesiace spôsobili, že dozrieva skôr. Zapletanec ti vyšiel parádne, šikulka si!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás už se sklízí, některý jsem měla už úplně zaschlý. Měj se fajn.

      Vymazat
  3. Urodil sa ti veľmi pekný cesnak ... Tiež som pred pár rokmi pestovala paličiak. Vždy som si tie najkrajšie hlavičky nechávala na sadenie a tie menšie sme jedli ... :) Fungovalo to ... Betka, maj sa dobre ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si ten nejhezčí nechám na sadbu a zbytek na vaření. Přeju hezké léto!

      Vymazat
  4. Česnek miluji a takto svázaný navíc vypadá pěkně :-).
    Hezký večer přeji.
    ZaZa

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné palice a jakou budou dělat ozdobu. Škoda, že se u nás česneku nedaří. Bětko hezké léto.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, mně se tak pěkný vyvedl letos poprvé. Také přeju hezké léto!

      Vymazat
  6. Krásná úroda...čo už môže byť lepšie ako zelenina z vlastnej záhradky. Zaplietla si to úplne dokonale.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jj není nad zeleninu z vlastní zahrady :). Přeju krásné léto.

      Vymazat