pátek 14. července 2017

V Kanadě ...

... té české.

Náš již pravidelný prázdninový výlet. Letos o pár dní později, než jezdíváme obvykle, čekali jsme než se nám vrátí Martínek od moře. Nejprve do lesa za Slavonicemi na borůvky, pak do Bejčkova mlýna na zvířátka a něco k snědku a odpoledne někam na výlet. Už jsme byli prohlédnout tamější bunkry, loni na Landštejně a letos vzhůru na rozhlednu u Jakuba.
Borůvky letos nic moc, byly maličké, ale na koláč a borůvkové knedlíky to bude. K mému překvapení kluci neremcali a sbírali celkem dlouho. Pak se už Tomáškovi nelíbilo u mě v šátku, kluci toho využili a velmi ochotně ujali role chův.


Na rozhlednu jsem vyrazili z Valtínova, ale až později po cestě, kdy nás jako první čekalo zastavení č. 11 jsme zjistili, že to nebylo správné parkoviště a stezka začínala jinde. Nevadí na rozhlednu jsme dorazili a stezku si obešli trošku pozpátku :). 





Proč se kluci tak smějí? Fotí se u kamene zvaný Ďáblova prdel. S chutí si jeho jméno několikrát zopakovali.








 Už se vracíme zpět k autu, úplně vzadu je vidět rozhledna.

Krásné prázdninové zážitky všem!

6 komentářů:

  1. Jééé čtyři kluci. Já měla dva a stačilo mi to. A tak jsem chtěla holčičku :-). Ale dočkala jsem se, ale až vnučky.
    Krásný výlet jste měli. Máte takovou super klučičí sestavu.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme.
      Manžel trénuje maličké fotbalisty, tak prý aby měl koho :). No ale holčička by se u nás měla taky dobře :) :)

      Vymazat
  2. Krásny výlet to bol! Chlapci sa moooooc páčia! U prdelky to bolo naozaj na zasmiatie 😜😜😜
    Pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, byl. Není nad prázdninové výletování.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  3. Aj v Čechách je Kanada? To mi je novinka. S takou veselou zostavou je určite sranda na každom výlete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, kromě Švýcarska to máme i Kanadu a je tam kráásně. No s tou naší sestavou je veselo skoro pořád :)
      Přeju hezký den.

      Vymazat