sobota 2. prosince 2017

Adventní "věnec"

Dnes jsme spotřebovali poslední dvě plechovky kukuřice a já mohla vyrobit náš letošní "věnec". Potřebovali jsme něco prostorově menšího, aby moc nezavazel na kuchyňském stole, protože v obýváku by nepřežil útoky našeho Tomáška :).  Využila jsem zbytky větviček po včerejším motání věnců na dveře, pár drobných ozdůbek. Hvězdičky s čísly jsou vystřižené ze starého korkového prostírání, které už nepoužíváme. A náš adventní "věnec" je hotov.
Odpoledne jsme strávili na Mikulášské besídce a následném rozsvěcení stromečku a zítra, jako každou první adventní neděli, budeme péct perníčky. Takže honem udělat těsto, ať si do zítřka odpočine :).






 A tady všichni naši kluci v akci, při říkání básničky :).

Krásný večer všem!

4 komentáře:

  1. To sa mi páči, jednoduché a milé!
    Básnička sa isto vydarilas a darčeky boli!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, i já mám čím dál raději takovéto jednoduché, téměř přírodní dekorace.
      Básnička se povedla, trénovali celé dopoledne, aby zněla jako jednohlas, jen Tomášek se zatím nepřidává :).
      Přeju pěknou neděli.

      Vymazat