neděle 1. listopadu 2015

Podzimní věneček

Celý týden volna utekl jako voda. Samozřejmě vše co jsem měla naplánované, jsem nestihla, ale to nevadí :).
V pondělí jsme byli v aqualandu Moravia, to bylo něco pro kluky, hlavně tobogány a klouzačky. Já si to užila už trošku méně, na mě tam bylo moc lidí. Měla jsem neustále oči na stopkách a kontrolovala kluky.
V týdnu jsme zasadila cibulky i nějaké trvalky do nového květinového záhonu, který sjem začala teď na podzim zakládat.  Ještě mi mají dorazit růže, už se moc těším, na zahradě nemám totiž ještě ani jednu.
Ve středu jsme objeli s mamkou hřbitovy, zrovna u nás bylo i takové to pravé pochmurné dušičkové počasí. Mám teď takové smutnější dny plné vzpomínání na mého tatínka, který nás nečekaně opustil před devíti lety a právě dnes by slavil i narozeniny :(.
Ze chmurů mě ale vždy vyvedou naši raubíři, kteří jsou stále plní energie. Letos si poprvé sami předkreslovali dýňáky, tatínek pak dle jejich předlohy vyřezal a už nám po večerech svítí před domem :).


I já jsem trošku tvořila, čistě přírodní ...




 Krásný první listopadový podvečer všem.

8 komentářů:

  1. Betinka, máš to pri dome krásne vyzdobené, najkrajšie ozdoby sú tí traja blonďáčikovia!!!!
    Venček a srdiečko nádhera, si šikulka!
    Pááá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Jj jsou to moji miláčci.
      Měj se hezky :)

      Vymazat
  2. Máš moc hezky vyzdobený vstup do domu.
    Pěkný víkend, Pavel

    OdpovědětVymazat
  3. Oi, kuinka kauniisti sisustettu sisäänkäynti. Upeat kranssit ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvu mého blogu a milý komentář :)

      Vymazat
  4. POdzimní dekorace máš úžasné, já dělala i s návodem, kdybyses chtěla taky inspirovat :-) Jinak beru odběr tvého milého blogu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, už jsem se také přihlásila k odběru. Ráda se budu inspirovat.

      Vymazat