pátek 24. dubna 2015

Ombre nepečený dort

Tak jsem ho také zkusila - borůvkový nepečený dort. Není vůbec pracný, ale časově náročný, protože musí jednotlivé vrstvy dobře zatuhnout. Neplánujte si ho tedy jako já na pozdní odpoledne, abyste nekončili v jednu hodinu v noci. Dort je chuťově výborný, na mě trošku sladší, dám příště méně cukru. Také je nutné mít řádně těsnící dortovou formu, což jsem já bohužel neměla. Takže mi dort začal vytékat a já rychle formu balila do potravinářské fólie :). I přes tyto komplikace se dílko zdařilo a už je snězený. Kluci po něm byli jako diví.





Budete potřebovat:
dortovou formu
na korpus: 120 g máslových sušenek, 60 g másla, lžíce cukru
na krém: 500 g borůvek,
170 g cukru moučka
9 plátků želatiny
250g mascarpone
200g cukru (část vanilkového, část moučkového)
500 g tvarohu
100 g smetany ke šlehání.

Bližší postup najdete zde.





Dobrou chuť a krásný víkend všem!

12 komentářů:

  1. Bětka, dort je veľmi pekný na vzhľad a určite bol vynikajúci... presne takéto máme radi aj my ... určite ho niekedy urobím ... dík za inšpiráciu ... :) L.

    OdpovědětVymazat
  2. Teda ty si šikulka, na to bych si netroufla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale opravdu není vůbec těžký, jen je časově náročný a je po něm plno nádobí :)

      Vymazat
  3. Beti, musela byť výborná. Samé super ingrediencie do nej išli. Podarila sa ti. Mňam. Ahoj. Dana :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, byl opravdu výborný. Krásný víkend :)

      Vymazat
  4. Tak jsem si to tu právě celé prohlédla a tleskám tvému kuchtění! Ale nej nej jsou ti tři sladcí bobánci. Nádherní kluci.... :-)
    Krásný víkend, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milá slova. Kluci jsou moje zlatíčka, i když občas umí i pořádně zazlobit :). Tobě taky krásný víkend :)

      Vymazat
  5. To je dobrota, verím, že sa po nej len tak zaprášilo.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  6. Betka, tak toto je recept pre našu rodinu! Také podobné robievam, keď prídu domov deti. Ja si recepty vymýšľam, podľa toho, čo mám doma. Vždy chutí a to je najdôležitejšie:-)
    Viem si predstaviť, ako si chlapci pochutili:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My máme tyto dorty také moc rádi :) Pěknou neděli

      Vymazat