neděle 15. března 2015

Narozeninově ...

Tenhle víkend byl opravdu velmi hektický, V pátek po práci jsme byli vybrat a objednat Martínkovi nábytek do nového pokojíčku, pak ještě udělat velký nákup na nedělní oslavu.
V sobotu jsem si připadala jako taxikář. Manžel byl v práci, tak jsem musela sama s kluky na fotbalový turnaj, Martínek už druhým rokem hraje závodně fotbal. Pak jsem uvařila rychlý, ale u kluků velmi oblíbený oběd - kuřecí prsa na hříbkách s omáčkou na způsob roštěné a rýži. A už se zase rychle hodit do gala a jet tentokrát na Pavlíčkovo vystoupení se školkou pro důchodce. Pozdní odpoledne jsme si užívali u teplíčka krbu a fandili biatlonu.
Neděle byla ve znamení oslavy. Náš nejstarší synáček má už osm let, neskutečně to letí  a mě čím dál častěji přepadá touha mít doma ještě jednou maličké miminko, tak uvidíme, co nám přinese budoucnost :).




6 komentářů:

  1. no na dětech to jde vidět nejvíc jak čas letí..Zrovna včera jsem se o tom s manželem bavila, že se nedávno děti narodily a tak rychle to uběhlo a je jim už 23 a skoro 15 za pár dní..Letí to ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo letí to moc, ani se nenaděju a budu mít doma tři velké chlapáky :)

      Vymazat
  2. No čas letí opravdu hrozně rychle a nejvíce to je vidět na dětičkách :o)
    Malému oslavenci přeju jen samá velká NEJ NEJ NEJ...... ♥
    A držím pěsti at se miminko podaří :o)
    Měj se Bětunko moc hezky...
    Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné děti a ten dort ňam:o) K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsou to moji malí rarášci a dort byl opravdu výborný :)

      Vymazat