úterý 31. března 2015

Bez internetu

Tak jsme byli nuceně téměř týden bez internetu, přestal fungovat zesilovač a musím se přiznat, že jsem byla notně nesvá. Často zde hledám různé inspirace ať do práce či na doma. Noviny kupujeme málokdy, spíš si přečtu novinky na netu. A samozřejmě mi hodně chyběly chvilky, kdy si uvařím kávu a projíždím mé oblíbené blogy. No kávu, opravdoví znalci by se nad mým rozpustným kafem s notnou dávkou mléka ve čtvrtlitrovém hrnečku pořádně zhrozili, ale tak ji mám zkrátka ráda :)
Tak hurá, dnes nám ho zprovoznili. Už jsem se těšila na kávičku, že mrknu, co je u vás nového a ejhle vypli nám na dvě hodinky proud. Co teď? Využila jsem to ke smysluplné činnosti :). Kluci si pěkně hráli v pokojíčku a já se zachumlala do deky a podřimovala u plápolajícího krbu, zkrátka bezva relax.

Tady pár fotek zahrádky z minulých let, zrovna manžel kopal cestičky na zavlažovací systém. Už se těším, až to opět tak krásně rozkvete.Zatím kvete jen zlatý déšť a meruňky, tak doufám, že nám nezmrznou.



 Děkuji za vaše návštěvy a milé komentáře :)

1 komentář: