čtvrtek 8. srpna 2019

Pohádková stezka

Prázdniny utíkají mílovými kroky, no spíše skoky. Událo se toho mnoho. Byli jsme opět ve Slavonicích, na týden na chaloupce v Modletíně, užíváme si nového bazénu, kde už se konečně pustí můj muž i do okolních úprav. Na mě bude až závěrečné osázení. Začala jsem vařit prací sliz, první várka bude spotřebovaná a jsem moc spokojená. Makám na zahradě, pleju, sklízím, zpracovávám.
 Jsem zase o rok starší. Do rodiny jsme přivítali nového člena, malou neteřinku. Vymazaly se mi fotky z foťáku, které ještě nebyly stažené v počítači. Naštěstí se téměř všechny podařilo zachránit. Zkrátka takové krásné pohodové léto.
Ale pěkně popořádku. Začátkem července jsme jako každoročně byli ve Slavonicích na borůvkách. Kluci vydrželi celé dvě hodinky sbírat. Tomášek do pusinky, Jiřík tak na střídačku, Martínek s Pavlíkem sbírali celkem poctivě. Na koláč a knedlíky bylo a i v mrazáku jsou tři pytlíčky na zimu.
Po výtečném obědě ve Slavonicích jsme se vydali do nadaleké vesničky Panenská. Cílem byla Pohádková stezka aneb putování malého človíčete. Na začátku dostali kluci v Infobudce plánek s úkoly, které postupně plnily. Tematicky se vázaly k lesu a tomu, co k němu patří. Moc bezva nápad, super dřevěné prvky, jen les nám chyběl. Mohutně tu probíhá kácení stromů a to celkový dojem kazí. Ale byla to bezvadná cca dvouhodinová okružní vycházka. Po splnění všech úkolů dostali kluci v Infobudce malý dárek. A teď něco ze zachráněných fotek.






























3 komentáře:

  1. Dobrý den, můžu se zeptat, kde jste byli spokojení s restaurací ve Slavonicích? Chystáme se tam prvně na dovolenou, tak bych byla ráda za nějaké tipy, dle recenzí jsem zatím nic moc nenašla. Nebo jestli jste byli třeba na kolech tak nějaké tipy na výlet. Děkuji moc. Hezký víkend Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme obědvali v hotelu Hubert. Tipy na výlet - bunkry u Slavonic, rozhledna u Jakuba, Landštejn, Maříž, Pohádková stezka Panenská, Bejčkův mlýn (je tam minizoo) - dřív to tam bývalo hezčí a samozřejmě centrum Slavonic a okolní lesy.
      Přeju hezkou dovolenou.

      Vymazat
    2. Děkuju moc, Vám také hezký zbytek léta.

      Vymazat