neděle 31. března 2019

Březen

Byl tu a už téměř není.
Událo se toho tolik. Martínek oslavil 12té narozeniny, v práci jsme měli Českou školní inspekci, klukům skončila fotbalová sezona v hale a začali jsme opět na hřišti. Pomaloučku realizujeme naše letošní plány, Pavlíček bude mít nový pokoj, do obýváku přibyla k mému "háčkovacímu křeslu" sedačka ve stejné barvě, chystáme se dělat zapuštěný bazén v zahradě, ať můžou kluci v létě dosytosti řádit a nestojí nám tady už nevzhledné gumové monstrum. Tak přemýšlím, čím osázet okolí, aby to vypadalo přirozeně. Čím dál více času trávíme v zahradě, kluci řádí a já relaxuju fyzickou prací. Je tu po zimě tolik, co dělat, že často nevím, kde začít. No a pak si užívám každého vykvetlého kvítku. Stihla jsem i pár jarních dekorací, některé nově, jiné oprášit z krabice :). Kéž by měly dny alespoň jednou tolik hodin a já nemusela spát, to by se toho pak stihlo :).








 Krásné dubnové dny všem!












6 komentářů:

  1. Máte krásnou zahradu a pěkné jaro je u vás

    OdpovědětVymazat
  2. Betka, máš to veľmi pekne nadekorované. Aj záhradku máš úžasnú, vidno, že je to tvoja srdcovka. Prajem pekný začiatok týždňa a nech sa podarí zrealizovať všetky naplánované aktivity.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jj na zahradě si to opravdu užíváme, každý po svém, já většinou s rukama v hlíně :)
      Přeju pohodový týden.

      Vymazat
  3. Máš krásnou zahrádku. Hezky si s ní vyhraješ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, moc mě to hrabání v hlíně a plánovaní, jak si ji ještě vylepšit, baví.

      Vymazat