úterý 15. ledna 2019

Relax koutek

Ještě než jsme uklidili stromeček, věděla jsem, že hračky našeho Tomáška už na své původní místo nepůjdou. Letos bych ráda, abychom trošku zrekonstruovali obývák. Nutně potřebujeme novou sedačku a mám v hlavě pár změn. První je tu, relax koutek na kafíčko, čtení knih, ruční práce, nebo jen tak ...
A že je ta chvilička odpočinku teď opravdu hodně potřeba, doma tři děti na antibiotikách a čtvrtý, který mi neustále připomíná, jak je to nespravedlivé, že jako jediný musí do školy :).


  Kráný leden všem!

8 komentářů:

  1. Krásné místo k odpočinku. Také mám takový oddychový koutek. Klukům přeji brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, oddychový koutek je třeba, jen mi ho nesmí někdo neustále okupovat :)
      Krásné dny.

      Vymazat
  2. Veľmi príjemný kútik ... Tak nech ho môžeš užívať čo najčastejšie ... Tiež prajem maródom skoré uzdravenie ... a ten zdravý nech neochorie tiež ... aj keď on by určite chcel ... :) L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, snad mě tam kluci občas pustí :). Antibiotika zabrala, klukům otrnulo a už jej jich zase plný dům :)
      Měj se fajn.

      Vymazat
  3. Krásný koutek, to se bude pěkně relaxovat.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to by se tam relaxovalo, ale neustále mi ho někdo okupuje :). Líbí se tam všem :).
      Hezké nedělní odpoledne.

      Vymazat
  4. Hezký koutek, prima relax.
    Hezké dny přeji. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, když je tu volno a je čas, ráda si tu lebedím.
      Krásné dny.

      Vymazat