neděle 9. prosince 2018

Adventně od nás

Letí to letí a my tu máme druhou adventní neděli. Tady je pár fotek od nás. Oprášila jsem plno dekorací z loňska, ale i přikoupila a vyrobila jiné.
Pytlíčky na adventní kalendář z loňska přežily, opět jsem je naplnila různými drobnostmi, úkoly na každý den a jako novinka kalendář stažený z blogu U Kavanza, kde kluci na jednotlivých kartičkách dokreslují podle zadání.


Výzdoba před domem ...




na dveřích ...


 na brance ...


 Na adventní věnec jsem stejně jako loni použila plechovky, letos jsou v jiném kabátku, snad po dvaceti letech jsem oprášila křížkovou výšivku. Pokud si dobře všimnete, na první adventní nebyly ještě všechny výšivky hotové, dnes už je to komplet :).


A tady další letošní novinka na konferenčním stolku v obýváku...


 No a minulou neděli jsme upekli s mými pekařskými pomocníky perníčky z kila mouky, ani jsme je nestihli nazdobit a už nejsou. Musíme si dát tento týden repete a upéct nové :).


Krásný adventní čas všem !!!

10 komentářů:

  1. Betka, máš krásnu výzdobu ... vonku, i vnútri ... Pre teba asi nie, ale pre mňa majú najväčšie kúzlo tie zjedené perníčky ... to poznám tiež ... :)) Teda, Betka musíš toho pripraviť naozaj veľa, chlapci povyťahujú ... obdivujem ťa ... Majte krásny advent ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Ani mně sjezené perníčky nevadí, jsem ráda, že chutnaly, upečeme si další.
      Také přeju pohodové adventní dny.

      Vymazat
  2. Moc hezky nazdobeno! Ty zkrášlené plechovky nemají chybu, líbí se mi to moc!
    A že se budou perníčky péci znovu- tak to prostě je. A tyto první zcela určitě chutnaly hodně!
    Hezké dny adventu přejí celé rodině!
    Hanka (bavi-mne-to.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :). Jj, perníčky se budou péct znovu, snad je tentokrát stihneme i nazdobit :)
      Krásné adventní dny.

      Vymazat
  3. Betka, tie plecháčky s výšivkou sú úžasné! Veľmi sa mi páčia. A to máš doma riadnych papkáčov keď dokážu za týždeň zjesť medovníčky z kila múky :-). Ale tak je to fajn, keď im chutí. Veď sa napečie ďalšia várka...Prajem pekné predvianočné obdobie celej rodinke.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, i mně padly v jednom časopise do oka, ale trošku jsem si je upravila podle svého. Možná k nim přibude příští rok i ubrus.
      Co jim šmakuje, toho sní hodně, upečeme další :).
      Krásné adventní dny!

      Vymazat
  4. Krásna výzdoba!
    A to s medovníčkami musí byť tak, veď by si bola nešťastná, že si urobila zlé cesto, keby ti ostali :-) Teraz vieš, že bolo dobré a môžeš ho robiť zas :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.
      Přesně tak, už se mě ptali, kdy uděláme další :).
      Krásný advent!

      Vymazat
  5. Bětko, je vidět, že u vás je všech jak má být!
    Moc se mi líbí ten květináč s poleny břízy!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jj, vše běží, tak jak má.
      Také přeju hezké dny.

      Vymazat