pátek 18. května 2018

Pivoňky

Před třemi lety jsem dostala odkopky od tety, ale až letos se ukázaly v plné kráse. Nemají rády přesazování, tak za trest nekvetou :). Měla jsem mít růžové, bílé i červené. A ejhle chybička se vloudila, mám jen dva druhy růžových. Tak půjdu s prosíkem ještě jednou i pro ostatní barvy. Pivoňkám to totiž sluší jak v zahradě, tak i ve váze :).

 
  












U nás v minulých dvou dnech krásně napršelo, tak se těším, jak všechno poroste před očima.

10 komentářů:

  1. když ty růžové jsou nejněžnější....Dáša

    OdpovědětVymazat
  2. Ja sama pivoňky menám ... a taaaaak sa mi páčia ... Tvoje ružové sú krásne, jemné, a určite aj krásne voňajú ... Betka, prajem všetko dobré ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybys bydlela blíž, věnovala bych odkopek, jsou opravdu krásné a ta vůůně :).
      Přeju hezké dny.

      Vymazat
  3. červené jsem snad ještě neviděla, ale odstíny růžových a vínových mi rostou na zahradě. Jo a taky bílé, ty mám zase nejradši já. Krásné dny Margo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj jsou i červené. Vínovou bych taky brala.
      Také přeju hezké dny.

      Vymazat
  4. Pivoňky sa mi páčia, ale potrebujú priestor a v mojej malej záhrade by asi veľmi nevynikli. Tak som sa aspoň pokochala tvojimi fotkami. Máš ich naozaj pekné, tak nech ti robia radosť a potešenie.

    OdpovědětVymazat
  5. Beti, pivonky milujem tiež. :)Krásne sú. Maj sa pekne. D. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, jsou krásné a už pomaloučku nastává čas růží :). Měj se hezky.

      Vymazat