pátek 9. března 2018

Už zase zahradničím ...

Zahrádku chodím okukovat už dlouho, kontroluji klubající se česnek, kochám se rozkvetlými sněženkami, klubajícími se krokusy, narcisy, tulipány a dalšími květinami, čekám, kdy mi konečně rozkvetou čemeřice, za slunných dnů poslouchám cvrlikající ptáky. Zkrátka zimu mám ráda, ale už netrpělivě vyhlížím jaro...
No a po téměř 14ti dnech, kdy jsem byla zavřená doma, střídala se u nás střevní chřipka s klasickou virózou, jsem dnes neodolala a začala očišťovat trvalky a seřezávat trávu. To byla paráda :).










Krásný víkend všem. Nás zítra čeká narozeninová oslava našeho Martínka, už 11, to to letí.

6 komentářů:

  1. Bětko, ono to člověka opravdu žene ven! Na zahradě mám hodně morko, snad to rychle vyschne!
    Přeji hezké a hlavně zdravé dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My máme taky pěkně mokro, ale tam kde mám kůru a kamínky jsem mohla začít řádit :).

      Vymazat
  2. To poznám, akonáhle vidím len nepatrné náznaky jari, už ma to dnu nič neudrží. Tiež som cez víkend kontrolovala, čo všetko už raší a pučí. Prajem pekný začiatok týždňa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, mě také ne, celý víkend jsme si užívali na zahradě, první jarní káva na terase, chození kolem kytiček,oslava a grilovačka, kluci lítali, bylo to super. Dnes je u nás zataženo, občas sprchne a Tomášek chce pá, pá, tak vyrazíme na procházku s kočárkem.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  3. Betka, pozdravujem a užívaj si tieto predjarné dni naplno. A pozdravujem oslávenca Martínka. D. :)

    OdpovědětVymazat