neděle 4. prosince 2016

2. adventní

Barborky jsou nastříhány. Dětem pomalu ubývají pytlíčky v adventním kalendáři a už se nemůžou dočkat zítřejší mikulášské nadílky. První várka perníků je snězená, ani jsme je nestihli nazdobit :). V lednici odpočívá těsto na vanilkové rohlíčky a linecké. Druhá svíčka na adventním věnci plápolá. A já se ve volných chvilkách, kterých je teď opravdu maličko, věnuju háčkování stromečků pro mé blízké a paní učitelky k Vánocům. 




Pokojný advent všem.

8 komentářů:

  1. Betulinka, ty toho stíhaš!
    Krásny druhý adventný týždeň!

    OdpovědětVymazat
  2. No, snažím se :).
    Krásné pondělí přeju.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné!!! Také dnes musím nastříhat. Jen budu stříhat jabloň. Na třešeň bych musela k sousedovi a nechci otravovat. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty stromečky jsou nádherné! Také bych se chtěla naučit háčkovat!

    NEPLECHA NA PLECHU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem háčkovací začátečník, jsou opravdu jednoduché, příště přihodím návod :)

      Vymazat
  5. Háčkované stromečky jsou moc hezké a jako dárek jistě potěší. Já bohužel háčkovat neumím, a tak ti závidím, že si takovou dekoraci dokážeš sama vytvořit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem také háčkovací začátečník, nejsou vůbec složité, určitě bys je tak zvládla :).

      Vymazat