čtvrtek 16. listopadu 2017

Kvete ...

Náš vánoční kaktus je přímo obsypán květy, a to značí, že se nám ten vánoční čas nezadržitelně blíží. Od té doby, co jsem ho přestěhovala na nejchladnější světlé místo našeho domu, na okno ložnice, má se čile k světu. Sice se tolik nepokochám jeho květy, ale v kuchyni ani obýváku se mu moc nedařilo, je zde teplo od krbu. Dárky zatím nemám, kluci ještě nepsali Ježíškovi a vlastně ani neví, co by si kromě lega přáli. V tom je musím brzdit, protože lego už se válí všude. 



 Já se po večerech věnuji výrobě adventního kalendáře, loni jsme ho moc obdivovala u Káji na blogu, tak jsem se pustila do jeho výroby. Už jsem u čísla 13 a ač normálně moc nemaluji, tak mně to nesmírně baví a jsme zvědavá, co na něj budou říkat kluci. Teď ještě vymyslet, co do něj. Ale ne, nějaké tipy už mám, budou tam "poukazy" na nějaké příjemné činnosti, jako pečení perníčků, hraní společenských her dle výběru, návštěva Mikulášské a rozsvěcení stromku, výlet do vánočního Znojma, kino a návštěva vánočně vyzdobeného hradu Bítov, bazén a samozřejmě nějaké dobrůtky a drobnosti, jako kartičky fotbalistů, které kluci sbírají, ať si ten adventní čas a čekání na Ježíška zpestříme :). Je obdivuhodné, že zatím u nás asi všichni věří, nebo to neřeší a já si ty kouzelné chvilky nesmírně užívám.




Krásný prodloužený víkend všem!

4 komentáře:

  1. Vianočné kaktusy rozkvitajú aj u nás ... Ten tvoj má krásnu farbu ... ružovú milujem ... :)
    No a adventný kalendár sa mi veľmi páči ... chlapci sa majú na čo tešiť ... Obdivujem ťa, ako pri toľkých chlapoch stíhaš ešte aj tvoriť krásne veci ... Pozdravujem, Betka maj sa dobre ... L.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, nesmírně si užívám jejich dětství a snažím se, aby na něj jednou s láskou vzpomínali, tak jako já. No a tvoření a zahrádka je obrovitý relax, jen bych si na něj někdy přála mít více času :).
    Měj se hezy.

    OdpovědětVymazat
  3. Adventný kalendár je nádherný. To bude radosti a prekvapenia. Vianočný kaktus som mala aj ja, ale vôbec sa mu nedarilo, darovala som ho mamke a u nej je obsypaný kvetmi. Prajem všeto dobré, Betka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem zvědavá, myslím, že je bude víc zajímat obsah, než samotné pytlíčky :)
      Kaktus jsme také několikrát stěhovala, chladná ložnice mu vyhovuje nejvíc.
      Měj se hezky.

      Vymazat