pondělí 2. října 2017

Co ukrývají?

Systematicky od vrchních lístků nám ožírají naši malou lísku. Co v sobě skývají? Babočku, otakárka či běláska? Hledala jsem na netu jejich housenky a nejspíš to budou bělásci.




Krásné pondělí všem!

8 komentářů:

  1. Rychle postříkat nebo sbírat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nee postříkat ne, počkám a kdyby mi lísku moc ožíraly, posbírám a přenesu jinam

      Vymazat
  2. připadají mi jako housenky na druhé fotce
    http://motyli.kolas.cz/clanky/slovnicek/housenka.htm

    OdpovědětVymazat
  3. Já myslela, že bělásek má zelené housenky. Zlikvidovali mi letos záhon kedluben. Loni zelí. Nestíhala jsem sbírat.
    Zajímavá fotka.
    Krásný podzim.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, ale podle fotek z netu nemá. Dívala jsem se ještě jednou a pořád to podle mě vypdá na běláska.
      Hezké dny přeju.

      Vymazat
  4. Áno, Beti ,teraz je ich sezóna. A žerú všetko čo im pod "ruky príde". :):) D.

    OdpovědětVymazat