neděle 27. listopadu 2016

Advent začíná ...

Mám ráda adventní zdobení domácnosti. Letos jsem zase přikoupila pár drobností a postupně, když maličký spinkal tvořila.
Včera jsme byli nasát tu pravou vánoční atmosféru na každoroční mikulášské besídce ve vedlejší vesnici, která je spojená s rozsvěcením vánočního stromu. Každý rok zde vystupují školčátka s pásmem koled a říkanek. Ti prcci mě vždycky dostanou, často i  očka zvlhnou. Letos na několik let naposled vystupovalo naše dítko. Příší rok bude už i Jiřík školák, a tak si budeme počkat, než doroste Tomášek :).
Dnes jsme zapálili první svíčku, užívali nedělní pohody, pustili si koledy a hurá na pečení perníčků. Kluci teď mají období, kdy chtějí hrozně pomáhat v kuchyni při vaření či pečení. Je potřeba nastolit systém, protože  všichni chtějí dělat vše a brzy by se pohádali. Takže dnes udělal těsto na perníky Martínek, Pavlík těsto na amolety, které si přáli k večeři a Jiřík zase mohl první vykrajovat. No a já jsem před chvíli douklízela tu spoušť v kuchyni. Dělba práce byla úspěšná :).

A teď pár fotek od nás.

Adventní do obýváku ...

Na stůl do kuchyně ...


Věneček na dveře ...


Před vchodem ...


Věneček na branku ... 



 Už svítíme ...


 Moji miláčci ...


Perníčky ... . Recept najdete tady



No a dnes, za malou chvíli, bude mít Tomášek tři měsíce :). 

Krásný adventní čas všem!

8 komentářů:

  1. Nádherná atmosféra v prekrásnej rodine! Betuška, blahoželám ti k nej!
    Pa

    OdpovědětVymazat
  2. Hezká výzdoba....Pěkné dětičky...Tolik kluků....Krásný Advent Ila

    OdpovědětVymazat
  3. Beti, krásne fotky. A tí chalani, radosť pozrieť... :):) Ozaj, pošli aspon jedného na výpomoc. Hneď by som ho brala, keď už sú takí naštartovaní na robotu. :):)
    Majte sa krásne a pokojný adventný čas prajem. D. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, jsou to pomocníci k nezaplacení, práce trvá dvakrát tak dlouho a ten binec po nich :).
      Ne, opravdu si užívám, že se kolem mě pořád motají a chtějí pomáhat. Až mi odrostou budu vzpomínat :).
      Také přeju krásný advent.

      Vymazat
  4. Bětko, obdivuji tě, jak všechen šrumec perfektně zvládáš, přecejen mít doma 4 raubíře, to se musíš asi pěkně otáčet! Ale je krásné mít velkou rodinu, i já si to jednou přeji. :) A že se vám ti kluci teda povedli!! :-)
    Krásně jsi vám to doma vánočně vyzdobila, čiší z toho příjemná atmosféra. A perníčky se vám společnými silami také moc povedli! Ty já mám moc ráda. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář. No šrumec je u nás pořádný, ale já si ho většinou opravdu užívám, neměnila bych :).

      Vymazat