úterý 9. srpna 2016

ZOO Dvůr Králové

Děti mi dnes po večeři odjely k babičce na prázdniny, sice jen na druhý konec vesnice, ale i manžel šel na noční do práce a doma je nějaké podezřelé ticho. Sedla jsem k internetu, hledám tu různé inspirace a ten čas nějak rychle letí, už je půlnoc. Spát se mi ale nechce a tak se chystám uspořádat fotky z dalšího dne naší dovolené. Kluci moc chtěli do safari ve Dvoře Králové. Opravdu si to tam užívali, ale chvílemi mi přišlo, že je víc baví různé prolízačky, než samotná zvířata :). Ale na safari vláčku byli zase plní zaujetí, poslouchali výklad a sledovali zvířata. 









A tenhle pohled se nám naskýtal téměř při každé procházce po dvorku chaloupky, asi 10 m od chalupy pasoucí se dvě srny s mladými. Nádhera :), jen nechtěly moc pózovat.





 Děkuji za vaše návštěvy a milé komentáře :)

2 komentáře:

  1. ZOO super, kdysi dávno jsem tam byla s rodiči...Ila

    OdpovědětVymazat