pondělí 17. srpna 2020

Léto v plném proudu ...

Utíká snad mnohem rychleji než loni. Trávíme ho převážně venku, většinou na zahradě, výletujeme, zvelebujeme dům a zahradu. 

V červenci jsme byli na každoročním výletu ve Slavonicích, stihli jsme noc pod stanem, samozřejmě opět v Merkuru, kluci jinam nechtějí a minulou sobotu jsme se vrátili z dovolené v Krkonoších. Díky tomu, že u nás celkem dost pršelo, byla zahrádka pořádná džungle, tak jsem měla opět co dělat 😅.

Horké dny trávíme převážně u bazénu. Nechybí ani večerní koupání.

Úplně sama jsem si složila, svůj velký pracovní stůl z Ikey. Jé, jakou já měla radost. Tyhle práce u nás dělá můj muž, ale zrovna šel na noční, tak jsem se do toho pustila sama a podařilo se.

No a aktuálně se snažím udělat pořádek ve fotkách ve foťáku, kterých se nastřádalo opravdu dost.

Přede mnou je poslední týden dovolené, od pondělka zpět do pracovního pocesu.

A tady pár fotek z večerní koupačky po západu Slunce, kvalita fotek bohužel nic moc.






Krásný zbytek prázdnin!

2 komentáře:

  1. Tak to je léto,jak má být. Krásně si ho užíváte.
    Přeji příjemné dny.
    Danča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, je :). Užíváme, co to jde. Nenadějeme se a je tu podzim a plno školních povinností.
      Přeji krásné dny!

      Vymazat