středa 9. května 2018

Truhlíky ...

Jsem opět ve svém živlu, plením zahradnictví a ruinuji rodinný rozpočet :). Ne, není to tak strašné, ale jsem ve svém živlu. Sazenice zeleniny si pěstuju doma, ale kytičky kupuji. Přes převislé muškáty a různé druhy surfinií jsem si oblíbila různorodé truhlíky. Najdete tu muškáty, drobnokvěté surfinky, verbenu, bacopu, molici, okrasnou kopřivu, lobelky aj. Ještě mi chybí toho dost osázet, takže zítra znovu směr zahradnictví.
Udělala jsem si radost a mám i nové truhlíky. Plastové, které dosloužily, nahradily proutěné. Mohly být o kousek užší, sotva se mi vlezou na parapet, ale i tak jsou nádherné.






Krásný den všem. U nás to opět vypadá na bouřku.

8 komentářů:

  1. Betka... Jednym slovom nadhera... Kvietky si vybrala a vysadila s citom pre farby, budu vam cele leto skraslovat obloky, zahradu... A ty sa budes uz len kochat... :))). Pozdravujem... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Měj se hezky a hlavně ať jsi co nejdřív úplně fit.

      Vymazat
  2. Pekne si si to vyzdobila a určite to rozpočet pocítil! Ale čo by človek neobetoval pre radosť :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Návštěvu zahradnictví vždy pocítí :), ale ta radost z nich.

      Vymazat
  3. Bety, chválím výměnu truhlíků. Krásné zahradě plast nesluší :-) Margo

    OdpovědětVymazat
  4. Betka, v tomto sme si úplne podobné. Truhlíkománia prepuká pravidelne každú jar aj u mňa :-). Tak nech ti to všetko pekne kvitne až do neskorej jesene.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že je nás takových víc :), zrovna včera jsem byla za dalšími úlovky. Už se těším, až nafotíš ty tvoje kytičky.
      Měj se hezky.

      Vymazat