pondělí 20. června 2016

Letošní truhlíky

Víkend zase utekl jako voda, ale já se hecla a umyla okna v kuchyni a obýváku. Ale že už mě to zmáhá :)
Tady foto od nás z kuchyně, zahrada pěkně zarůstá.



A tady moje letošní truhlíky ... Je to opět pestrá směsice - muškáty, surfinie, fuchsie, bacopy, milionbels a letos poprvé i gazánie a další.






Krásný pracovní týden všem. Já už stříhám metr před začátkem prázdnin. Děti ve škole jsou už jak z divokých vajec :).

6 komentářů:

  1. Tak si šikulka, keď stíhaš aj okná :-)
    Betka, kvietky máš krásne a pohľad z okna na záhradu je nádherný, upokojujúci, pohodový....
    Užívaj si leto!

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásy ktorou si sa obklopila ... raz mi povedala jedna stará teta ... že kto má rád kvety, je veľmi dobrý človek a kvietky to vedia ... odvďačujú sa krásnymi farebnámi kvetmi ... a treba sa s nimi rozprávať, chváliť ich ... budú ešte krajšie ... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásná slova, přeju léto plné pohody.

      Vymazat