úterý 1. prosince 2015

Medové perníčky...

 
jsou upečené. Letos s mírným zpožděním, vždy pečeme první adventní neděli, ale jak už jsme psala minule, letos zkrátka nestíháám. Po loňské zkušenosti jsem pekla hned z dvojité dávky. Moji tři pomocníci mi tak usilovně pomáhali, že jsem pekla dvakrát tak dlouho jako obvykle a ten binec kolem, samá mouka, ale užili jsme si :). První vytažený plech mi zmizl pod rukama sotva trochu zchládly. Perníčky jsou hned měkoučké, klukům moc chutnají, jiné už nepeču.



Tady přidávám recept:

50 dkg hladké mouky (já peču z kila :))
3 vejce
12,5 dkg másla
12,5 dkg medu
19 dkg cukr moučka
1 lžička skořice
1 lžička sody 


A jaké perníčky pečete vy?


10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkujeme, no to víš, mám pomocníky k nezaplacení :)

      Vymazat
  2. Perfektní recept, děkuji Bětko. Jsou perníčky měkké hned nebo je třeba několik dní čekat? díky Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě že jsou měkké hned, kluci je mají moc rádi.

      Vymazat
  3. Bětka ... presne tento recept mám aj ja a sú skutočne mäkké hneď ... robila som medovníky aj podľa iných receptov, ale vždy sa vrátim k tomuto ... Ja dávam ešte popár rozdrvených klinčekov ...
    Pomocníkov máš teda skvelých ... :) L.

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den,jsem pečením perníčků nepolíbená.Můžete napsat jak dlouho a na kolik stupńů pečete?A jak odvažujete med nebo to máte na lžíce?Děkuji Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Med odvažuji normálně na váze, peču na 180 stupňů a čas, tak to je od oka,sleduji barvu, ale určitě to není víc než 10 minut.
      Snad Vám to pomůže Bětka

      Vymazat