neděle 1. února 2015

Prodloužený víkend

Ve čtvrtek jsem rozdala prvňáčkům jejich první vysvědčení a dostala tuto krásnou růžičku a jak voní.

 



















I náš druháček Martínek donesl vysvědčení, byly na něm samé jedničky. Šikulka.


Pátek byl ve znamení pečení chlebů na víkend, tentokrát jsem pekla dva, naši klasiku podmáslový a můj oblíbený pětizrnný. 



Radost mi udělala paní pošťačka, která mi přinesla očekávanou zásilku. Trošku jsem doplnila klukům šatník :).




 Taky jsem si vybírala tapetu do ložnice, nutně musíme malovat. Vybrali jsme si tuhle v kombinaci s tmavě hnědou a zbytek vymalujeme béžovou. Už se těším na změnu.



 V sobotu slavila má maminka půlkulatiny. Teď mám doma chvíli klidu, kluci vyrazili do plavání a já v klidu balím Martínka na hory, na které odjíždí zítra se školou. 


Jinak moji miláčkové celý víkend skládali puzzle, které náš nejmaldší raubíř nejprve všechny v pokojíčku sesypal na jednu hromadu, a to jich mají kuci opravdu hodně. Tak kluci přebírali a skládali a skládali.



Přeji příjemný zbytek neděle a pohodový vstup do nového pracovního týdne :).

Žádné komentáře:

Okomentovat